Εκτύπωση

Φιλόλογοι

ΦΩΣΤΕΡΗ ΧΡΙΣΤΙΝΑ

Απόφοιτη του τμήματος της Μεσαιωνικής και Νεοελληνικής Φιλολογίας του Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών. Ξεκίνησε να διδάσκει το 1993 σε φροντιστήρια μέσης εκπαίδευσης. Οι πολυπληθείς τάξεις και οι δυσλειτουργικές συνθήκες όσον αφορά την εκπαίδευση των παιδιών που αναλάμβανε να προετοιμάσει αλλά και ο ερχομός μιας θαυμάσιας κόρης, συνέβαλαν ώστε να νιώσει την επιθυμία να δημιουργήσει έναν δικό της χώρο εκπαίδευσης.

Αυτός δημιουργήθηκε το 1999, στη Λ. Βουλιαγμένης, όπου μαζί με άλλους δύο εκπαιδευτικούς και μια ομάδα καθηγητών, πολλοί εκ των οποίων είναι και τωρινοί συνεργάτες, διακρίθηκε για την ποιότητα, την εξατομικευμένη προσέγγιση των παιδιών και τα υψηλά ποσοστά επιτυχιών.Την επιτυχία του πρώτου φροντιστηρίου τη διαδέχτηκαν άλλα τρία. Το 2009 αποφάσισε να συστήσει από κοινού με τον μαθηματικό Γκέκα Θανάση το 4ο Ένεκα Παιδείας στην Άνω Γλυφάδα, στο οποίο και δραστηριοποιείται αποκλειστικά μέχρι σήμερα ως Διευθύνων Στέλεχος και εκπαιδευτικός , πλαισιωμένη από εκπαιδευτικούς – συνεργάτες χρόνων. Λόγω ιδιοσυγκρασίας και σπουδών διδάσκει αποκλειστικά έκθεση. Έχει συγγράψει βοηθήματα και για τις τρεις τάξεις του Λυκείου, τα οποία διατίθενται δωρεάν στους μαθητές του φροντιστηρίου. 

Έχει συμμετάσχει σε πολυάριθμα εκπαιδευτικά σεμινάρια και σε σεμινάρια επαγγελματικού προσανατολισμού. 
Στην δουλειά της συνδυάζει τις γνώσεις Ψυχολογίας με την πολύχρονη εμπειρία της ως εκπαιδευτικός καθώς και τη συνεχή της έρευνα πάνω σε οτιδήποτε σχετικό με τη μάθηση, ώστε να βελτιστοποιεί την μεταδοτικότητα της και να παρέχει το καλύτερο δυνατό στους συνεργάτες της και στους μαθητές της.

 

Η Κωνσταντίνα Νακοπούλου είναι πτυχιούχος του Ιστορικού- Αρχαιολογικού του Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών. Ξεκίνησε να διδάσκει από το 1994 το μάθημα της έκθεσης σε φροντιστήρια, καταρτισμένα στο μάθημα αυτό, στο κέντρο της Αθήνας, Η αγάπη της όμως για τα παιδιά σε συνδυασμό με το ανήσυχο πνεύμα της,την οδήγησαν να παρακολουθήσει πολυάριθμα εκπαιδευτικά σεμινάρια με στόχο την καλύτερη κατανόηση του εφήβου και την πληρέστερη ικανοποίηση των αναγκών του.

Συγκεκριμένα παρακολούθησε τα εξής σεμινάρια: “νέες εκπαιδευτικές μέθοδοι” ( Κ.Ε.Κ – Ακτέον), “συναισθηματική ανάπτυξη του παιδιού” ( εκπαιδευτικό κέντρο-Πολύτεχνο), “ αντιμετώπιση υπερκινητικότητας παιδιού ( εκπαιδευτικό κέντρο-Ευρυμάθεια), “ ενίσχυση σχολικής και εφηβικής αυτοεκτίμησης παιδιού ( Πανεπιστήμιο Αιγαίου), “ παιδαγωγικές και ψυχαναλυτικές προσεγγίσεις του εκπαιδευτικού έργου”( Εργαστήριο πειραματικής παιδαγωγικής Φ.Π.Ψ), προβλήματα συμπεριφοράς των εφήβων ( συμβουλευτικό κέντρο-Στήριξη),ο ενθουσιασμός στη σχολική τάξη ( Ελληνική Ένωση Προώθησης της Ρητορικής στην Εκπαίδευση), υποστήριξη και εμψύχωση του ανθρώπου ( Ρητορικός Κύκλος), ανάλυση ανθρώπινης συμπεριφοράς ( Αθηναϊκό Κέντρο Μελέτης Ανθρώπου)Τα τελευταία χρόνια συνεργάζεται με το φροντιστήριο “ Ένεκα παιδείας” και αξιοποιώντας τις επιστημονικές της γνώσεις σε θέματα παιδαγωγικής προετοιμάζει τους μαθητές της Β΄και Γ΄Λυκείου για την επίτευξη των στόχων τους.Στον ελεύθερο χρόνο της, συνεργαζόμενη με σχολεία και δήμους, .παραδίδει μαθήματα θετικής ψυχολογίας

Μαθηματικοί

ΓΚΕΚΑΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ

ΚΟΣΣΙΩΡΗ ΙΩΑΝΝΑ

ΠΟΘΗΤΑΚΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ

Φυσικοί

ΧΡΥΣΟΒΕΡΓΗΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ

Σπούδασε στην σχολή Θετικών Επιστημών, στο τμήμα Φυσικής του Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών. Από το 1994 διδάσκει σε φροντιστήρια μέσης εκπαίδευσης. Έχει γράψει σημειώσεις και για τις τρεις τάξεις του Λυκείου.

Έχει συμμετάσχει σε εκπαιδευτικά σεμινάρια με τίτλους: «Διδασκαλία της Φυσικής σε παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες», «Οι σύγχρονες μέθοδοι διδασκαλίας της Φυσικής». Είναι παντρεμένος και έχει μια κόρη.

ΠΑΡΑΣΚΕΥΟΠΟΥΛΟΣ ΣΩΤΗΡΗΣ

Απόφοιτος του τμήματος Φυσικής, της σχολής Θετικών Επιστημών του Πανεπιστημίου Πατρών. Διδάσκει σε φροντιστήρια μέσης εκπαίδευσης από το 1993. Το 2009 ξεκίνησε τη συνεργασία του με το φροντιστήριο “ Ένεκα Παιδείας” στην Άνω Γλυφάδα, με το οποίο συνεργάζεται αποκλειστικά μέχρι και σήμερα.Έχει παρακολουθήσει σεμινάρια παιδαγωγικής κατάρτισης καθώς και σεμινάρια χρήσης νέων τεχνολογιών στο χώρο της εκπαίδευσης.

Έχει συγγράψει σημειώσεις για τις τρεις τάξεις του Λυκείου και στο μάθημά του έχει εντάξει νέες τεχνολογίες όπως παρουσιάσεις στο PowerPoint, ψηφιακά τεστ και παρουσιάσεις εικονικών εργαστήριων στο διαδραστικό πίνακα.Η μακρόχρονη διδακτική του εμπειρία καθώς και η συνεργασία του με αξιόλογους συνεργάτες συμβάλλουν στη δημιουργία ενός κλίματος το οποίο προάγει τη γνώση και οδηγεί τους μαθητές στην επιτυχία.

ΜΠΑΛΟΥΞΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ

Απόφοιτος του τμήματος “Φυσικής” του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών. Ακολούθησαν μεταπτυχιακές σπουδές στο αντικείμενο των τηλεπικοινωνιακών δικτύων και του ηλεκτρονικού αυτοματισμού - προγραμματισμού στο τμήμα “Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών” του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών.

Εργάστηκε στα εργαστήρια “Ηλεκτρονικής και Αυτοματισμού” του τμήματος Φυσικής του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών καθώς και στα αντίστοιχα εργαστήρια του τμήματος “Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών” του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών. Εργάζεται εδώ και αρκετά χρόνια στα φροντιστήρια μέσης εκπαίδευσης “Ένεκα παιδείας”. 

Παρακολούθησε και παρακολουθεί πλήθος σεμιναρίων με θέματα που αφορούν την εφαρμοσμένη Φυσική, τα τηλεπικοινωνιακά, οπτικά και δορυφορικά δίκτυα, την επεξεργασία σήματος και τη βελτιστοποίηση αλγορίθμων. Έχει εκπονήσει πλήθος ερευνητικών εργασιών σχετικές με τα προηγούμενα θέματα. Έχει συγγράψει πλήθος σημειώσεων για το μάθημα της “Φυσικής” όλων των τάξεων του Γυμνασίου και του Λυκείου, καθώς και για το μάθημα της “Ανάπτυξης Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον” για την Γ’ Λυκείου.

ΚΑΛΤΣΑ ΜΑΡΙΑ

Η Μαρία Καλτσά είναι απόφοιτη του τμήματος Φυσικής του Πανεπιστημίου Κρήτης και κάτοχος μεταπτυχιακού τίτλου σπουδών του Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών στο τομέα "Αστρονομία και Μηχανική".

Από το 2002 μέχρι και σήμερα εργάζεται σε φροντιστήρια Μέσης Εκπαίδευσης. Τα τελευταία έξι χρόνια συνεργάζεται αποκλειστικά με τα φροντιστήρια του ομίλου ΕΝΕΚΑ ΠΑΙΔΕΙΑΣ. Παράλληλα έχει συμμετάσχει σε συνέδρια και ερευνητικά προγράμματα με θέμα την Παρατηρησιακή Αστροφυσική.

Στόχος της είναι μέσω της διδασκαλίας του μαθήματος να μυήσει τους μαθητές στο κόσμο της φυσικής επιστήμης κατανοώντας δύσκολες έννοιες και αποσαφηνίζοντας τον μηχανισμό λειτουργίας τους, ώστε να εμπεδώνουν και να διαχειρίζονται τη γνώση.